0
نغمات أغنية عايزه أقولك لساندى

نغمات أغنية عايزه أقولك
ساندى
 
 
 
نغمة (1) عايزه أقولك - ساندى
بص انا عايزة اقولك بحبك من اول ما قابلتك و انا معجبه بيك
بص انا عايزة اقولك بحبك من اول ما قابلتك و انا معجبه بيك
كلمتين كانو فى خيالى فى قلبى ليك
كلمتين صدقنى مش بكدب عليك
نفسى اقول للدنيا ديه انت اقرب حد ليا
روحى بتناديك
لتحميل نغمة - 1 - بص أنا عايزه أقولك - ساندى
نغمة (2) عايزه أقولك - ساندى
كنت مكسوفة اعترفلك اعمل ايه قلبى كل ما يتخطفلك تجرى بيه
كنت محتارة بصراحة فالسكوت مش لاقيه راحة على كان عيشت فيه
كلمتين كانو فى خيالى فى قلبى ليك
كلمتين صدقنى مش بكدب عليك
نفسى اقول للدنيا ديه انت اقرب حد ليا
روحى بتناديك
طيب بص انا عايزة اقولك بحبك
لتحميل نغمة - 2 - بص أنا عايزه أقولك - ساندى
 
مدونة شباب عصرى

0 التعليقات:

إرسال تعليق

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
جميع الحقوق محفوظة @ مدونة شباب عصري
مدونة شباب عصرى © 2010 | عودة الى الاعلى
Designed by مدونة شباب عصري