نغمات اغنيه لينا فى بعض : محمد حماقى 


 http://n4hr.com/up/uploads/f338abc2a2.jpg












نغمة (1) من أغنية لينا فى بعض - محمد حماقى
على فكرة النهاردة أنا ملزم بوعد .....حيكون عيد , ميلادى يوم مالقينا بعض ..
على فكرة النهاردة أنا ملزم بوعد .....حيكون عيد , ميلادى يوم مالقينا بعض ..
جايز حلم .. ده جايز حلم ..
بس خلاص أنا أسير تأثيره ..
رقيقة زى ما أنا عايز فيكى حنان .. أموت أنا من غيره .. 
 لتحميل نغمة -1- من أغنية لقينا بعض | محمد حماقى
 
 
نغمة (2) من أغنية لينا فى بعض - محمد حماقى
أنا بحبك النهاردة أكثر من كل يوم .. متهيألى لازم نستعجل ونقوم ..
 جايز حلم .. ده جايز حلم ..
بس خلاص أنا أسير تأثيره ..
رقيقة زى ما أنا عايز فيكى حنان .. أموت أنا من غيره .. 
 على فكرة النهاردة أنا ملزم بوعد .....حيكون عيد , ميلادى يوم مالقينا بعض ..
 لتحميل نغمة -2- من أغنية لقينا بعض | محمد حماقى
 
يارب تعجبكم

0 التعليقات:

إرسال تعليق

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
جميع الحقوق محفوظة @ مدونة شباب عصري
مدونة شباب عصرى © 2010 | عودة الى الاعلى
Designed by مدونة شباب عصري