0
رسائل رومانسية مصرية 2012

اخترنا لك .. نحن مش البرنامج بتاع يوم الاربعاء مجموعة من الرسائل الرومانسية باللهجة المصرية اصداء العام 2012 لسه طالعة من الفرن وهاتلاقيها حاجة متنقية و جامدة ع الاخر بس لازم تقر بمسئوليتك الجنائية عن اي اضرار تحصل بسبب رسائل رومانسية جامدة يمكن تكسر قلب حد ولا حاجة ويدعي على اليوم اللي شافك فيه او يكسر الموبايل اللي بيحتوي على اجمل المسجات الرومانسية المصرية لسنة  2011 من جنابك عشان كده اتحرى جيدا وابعت احلى رسائل رومانسية مصرية 2012 لحد واثق ومتأكد انك بتحبه وبس :
  • يا عطر الشوق يا حلو وذوق يا نور الشمس يا صوت الهمس يسعد مساك وبس
  • تغيب لكن ما تفارق خيالي أنت الوحيد اللى إذا غبت في عيني والله غالي
  • ياأرض احفظيه وياسماء ظلليه ده غالي ومن نسمة الهواء نخاف عليه
  • اتفقنا نكون اثنين انا الرمش وانت العين اذا مافرقنا القدر ماتفرقنا البشر
  • أرسلت هذه الرسالة بدون ماأحدد رقم بس وصيتها تروح لأغلى البشر
  • أرسل لغيرك و الرسايل تجي ليك كن الرسايل حالفة ما تخونك. ؟
  • إذا أرسلت لك رسالة أقول فيها (أنا أحبك موت) ايه ناوي ترسل لي..؟!
  • انا كنت شايفك بس فين فين عرفتك انت اللي في نص الشهر بتضوي
  • أروع القلوب قلبك .. وأجمل الكلام همسك .. وأحلى ما في حياتي حبك ..
  • مبروك قبولك في كلية قلبي تخصص : حب التخرج : مستحيل
  • لو ما أرسلت !لو ما اتصلت !!لو حتى شفت رقمي وطنشت !أنت بقلبي مثل ما إنت !!
  • سألت البحر: تقدر توصل سلامى وما تتاخرش قال :سلامك حار واخاف اتبخر
  • عاوز ابعتلك رساله فيها كلام عسل بس خايف تدوب فى العسل وتنسى الى رسل.
  • نفسى اكون ..نجمه سماك ..همسه شفاك .. شمعه مساك … بس تبقى معايا … وانا معاك

ودمتم بكل ود

0 التعليقات:

إرسال تعليق

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
جميع الحقوق محفوظة @ مدونة شباب عصري
مدونة شباب عصرى © 2010 | عودة الى الاعلى
Designed by مدونة شباب عصري