0
نغمات عيشنى يومين - بفكر فيك - رجوعك | حسام حبيب

حسام حبيب

نغمات أغنية عيشنى يومين - حسام حبيب
نغمه (1) من أغنية عيشنى يومين
ضمنى بعيونك يا حنانى , دى الدنيا فى حضنك وحشانى
مش هبعد عنك يوم تانى
لو تعرف إيه اللى فى قلبى
مش عارف أقول ولا أخبى , إحساسى إن انا عايزك جمبى
إضغط هنا للتحميل | mediafire

نغمه (2) من أغنية عيشنى يومين
عيشنى يومين يا حبيبي معاك , من نظرة عين خلتنى أهواك
أيام وسنين وانا بتمناك

 إضغط هنا للتحميل | mediafire 

نغمه (3) من أغنية عيشنى يومين
فى كلمة انا نفسى أقولهالك , طول عمرى فى قلبى شايلهالك
حبيتك أيوه وأعيدهالك
لو تعرف إيه اللى فى قلبى , مش عارف أقول ولا أخبى
إحساى إن انا عايزك جمبى

 إضغط هنا للتحميل | mediafire 

----
نغمات أغنية بفكر فيك - حسام حبيب
نغمه (1) من أغنية بفكر فيك
بفكر فيك وانا جمبك ولسه معاك
بفكر فيك ومش هقدر فى يوم أنساك
وحتي ان كنت مش جمبي بشوفك طول مانا قلبي
واحس ان انت جوايا ياكل منايا وحبايبي
إضغط هنا للتحميل | mediafire



نغمه (2) من أغنية بفكر فيك
عيونك ليه بتوحشنى حبيبي كمان
وقلبى عليك بيسألنى بقالو زمان
وحتي ان كنت مش جمبي بشوفك طول مانا قلبي
واحس ان انت جوايا ياكل منايا وحبايبي

 إضغط هنا للتحميل | mediafire 

----
نغمات أغنية رجوعك - حسام حبيب
نغمة (1) من أغنية رجوعك
أيامى فى بعدى عنك مشتاقه لكل كلمه
كان قلبى سمعها منك او نظره وحتى بسمه
إضغط هنا للتحميل | mediafire



نغمة (2) من أغنية رجوعك
رجوعك ليا أملى و وحلم بعيش عليه
لو يخلص كل عمرى فى بعادك يسوى إيه
تعالا يا حبيبي قرب مستنى إيه

 إضغط هنا للتحميل | mediafire

0 التعليقات:

إرسال تعليق

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
جميع الحقوق محفوظة @ مدونة شباب عصري
مدونة شباب عصرى © 2010 | عودة الى الاعلى
Designed by مدونة شباب عصري